duminică, 11 noiembrie 2007

Tamagotchi

Biografie
nume...wendl....prenume.... bogdan
nume de scena..tamagotchi
cu hip hopul daca imi aduc bine aminte de prin 1992..prima caseta russel simons presents..nu stiu ce
o perioada mare de pauza..cam pana in 1996..can pur shi simplu a explodat topul..cu coolio gangsta's paradise
mi-a placut shi asha am inceput mai in fortza:)...1997 primul meu album de rap romanesc..delikt - fara numar...
bine auzisem eu prin 96' mafia da nu tare ma incanta personal..desi restu erau ...oai mafia..la familia..plm..n-aveam io treaba..cum se zice eu eram cu estul:)
vazand pe fara numar ca ei au coalborari cu getto daci,racla,da hood justice...am inceput sa cumpar artisti enumerati.....bun..sa trecem mai departe...:)
la un moment dat prin 2000-2001 mi se pare am inceput l;a radio vest marghita vinerea cu incepere de la ora 22 pana la 00 o emisiune de hip hop..astfel am cunsocut prima trupa de la noi din orash..sfintii..nu peste mult timp am fost shi eu cooptat in trupa:)am uitat sa va zic ca din 2002 eram shi b-boy also graffer:))
am inregistrat cu sfinti 3 piese..inregistram foarte rar din lipsa de fonduri..ne-am despartzit cam dupa vreo 2 ani de la infiintzare.dar nu din cearta ..dar pur shi simplu nu am mai facut nimic shi legatura dintre mine shi ceilalti 2 membri s-a rupt:)
eee shi am ajuns si la partea in care eram singur....nu peste mult timp l-am cunoscut pe andrei l(fondatorul vip)cu el am inregistrat o piesa reversul medaliei..cu el am avut concerte la oradea(rap crash),la bacau,la cluj..valea lui mihai
bine in afara de astea am avut cu sfintii concerte la carei,oradea si cluj..ijn afara de asta am mai cantat eu singur la cluj de 2 ori shi la bistritza..nu prea am reushit sa cant o piesa intreaga asha eram de beat..de atunci inaintea concertelor nu beau mai mult de 2 beri
:)
a fost asha:revesrul medaliei - tamagotchi & andrei l..negativ furat
scrisoare de dragoste - tamagotchi & diana n negativ furat..dar modificat
aripi albe - tamagotchi & diana n negativ blazon
gandurile - tamagotchi negativ rappy
amintirile - tamagotchi negativ tamagotchi
mergem in vacanta - tamagotchi & vikloth negativ rappy......

Tamagotchi & Hyparap- Reversu`medaliei

Tamagotchi & Diana N. - Aripi Albe

Tamagotchi & Vikloth - Mergem in vacantza

Tamagotchi - Gandurile

Tamagotchi -Amintirele




















Contact : der5can@gmail.com ,der_5_can@yahoo.com si Pentru anunturi pe blog sau orice alte informati rap_k1d@yahoo.com

Niciun comentariu: