duminică, 11 noiembrie 2007

Orbit - Noua Monedă naţională

Sunt sigur că nu numai eu am parte de gume de mestecat , caramele , bomboane , plicuri de cafea în loc de rest; şi lista poate continua. Sincer nu mă face pe mine marunţişu ăsta , de multe ori nu îl iau ... îl las acolo. Şi aşa numa ingreunează buzunaru.

Poveste : Zilele trecute am fost la cumpărături şi nu mi-am pus destui bani cu mine , mai trebuiau 3 mii. Cu toate că fac aproape zilnic cumpărături la ABC-ul respectiv, iar tentativa asta de vânzătoare a zis că mai trebe 3 mii neaparat. EU : staţi aşa că vin acuma să vii aduc. Nu cumva să zică "lasă-i că mii dai data viitoare" ... NO COMMENT. După 5 minute am venit înapoi cu 5 mii , şi am lăsat aia 2 mii acolo evident să se steargă pe fund cu ei ! A VRUT SĂ ÎMI DEA O LAMĂ ORBIT CĂ NU AVEA 2 MII !! :))


Voi cum staţi la capitolu rest ? Primiţi bani sau bunuri ?

Niciun comentariu: