miercuri, 14 noiembrie 2007

Copil de 4 ani în comă alcoolică

Era să mă înec când am auzit. Pe la 13:00(şi umpic) mâncam lejer în bucătărie un sandvish HANDMADE by me , cu TV pe ProTV , şi aud "un copil de 4 ani adus la spital în comă alcoolică". Micuţul din comuna Vlădeşti , judeţul Galaţi s-a delectat cu nişte vin. Ce îi şi mai şocant e că părinţii lui ştiau că copilul mai obişnuia să trăgea la măsea din când în când. De ce nu au făcut nimic ? NU e de ajuns că i-a spus "nu îi voie!". Aici trebuie o corecţie clasică (spanky`) ca să se înveţe minte. Părinţii ar trebui decăzuţi din drepturi !
Eu la 4 ani înca mai eram cu biberonu în gură , că am renunţat cu greu la el , nici nu ştiam ce e ăla VIN.
Eu cred că s-a uitat prea mult la TV când era preşedintele interimar Nicolae Văcăroiu.(bine că a venit , a văzut , a plecat).
Dacă deja la 4 ani intră în comă alcoolică , nu vreau să-l văd peste 10 ani.

3 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare :X ala da copil

Anonim spunea...

Lol.......Orbit neo intrecut :O:O

Anonim spunea...

precoce baiatu, nu intarziat ca tine :))