joi, 8 noiembrie 2007

La familia !

Biografie


10 ani de La Familia. Puya si Sisu. Cartierul Salajan. Din 1997 pana in 2007. S-au adunat si bune si rele. Au trecut de la bine la rau. De la “Baieti de cartier” la “O mare familie”. Din libertate la parnaie. De la muzica la droguri si intr-un final, invers.

Prin 1997 toate cartierele mari, incepusera sa aibe corespondenti in muzica hip-hop. In Colentina cantau “Parzazitii”, in “Gara de Nord” era R.A.C.L.A. . In Berceni “Morometii”. Pantelimon BUG Mafia. Din Salajan… Puya si Sisu. La 10 ani distanta, au ramas cei mai buni. In 2007 continua cei care au spus tot timpul ceva si sunt in stare sa spuna in continuare.

Ce-au spus Puya si Sisu pana acum :
  • 1997 - Baieti de cartier
  • 1998 - Nicaieri nu-i ca acasa
  • 1999 - Bine ai venit in Paradis
  • 2000 – Ca la noi
  • 2001 – Familiarizeaza-te
  • 2003 - Zi de zi
  • 2004 – Punct si de la capat
  • 2005 – Pune-i la pamant
  • 2006 – O mare familie
Baxter : Sunt tot “La familia”. Sunt aceasi “pusti” pe care i-am intalnit in 97’ in studiou cand am facut “baieti de cartier”. Acum sunt mai maturi si sper sa se “maturizeze” si Sisu cand iese.

Keo : “ Puya e fratele meu. Cu “foame de bani” m-au spart “.

Delia Matache : “Pe Puya l-am cunoscut in studiou cand am facut o piesa pe care n-am mai scos-o. Un baiat misto Puya”.

Dan Bitman :> “Suntem o mare familie si-mi pare bine ca sunt contemporan cu ei. Mie imi plac sincer. Au draci in vorbe. Imi plac oamenii care stiu sa spuna ce gandesc”.

Dan Teodorescu : “Acum imi vine in minte replica aceea “lasam versurile sa faca scandal”.

Leonard Doroftei : “S-o tina tot asa. Ca e bine. N-am schimbat niciodata postul cand cantau”.

Cabron : “Pentru mine “La familia”inseamna trupa care m-a facut cunoscut si pentru mine este intr-adevar cea mai gansta trupa de la noi. Sisu liber”.

George Vintila : ”Le doresc sa schimbe ceva cu mesajul pe care-l au de transmis.”
Un Video :



Sursa : La-Familia.ro

Niciun comentariu: